Facilitair Medewerker

Dit krijg jij:

  • Salaris gebaseerd op aanloopschaal 5 of functieschaal 6, met een maximum van €3.481,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek;
  • Goede opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Opname in het ABP pensioenfonds;
  • Een individueel keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% bovenop jouw salaris (naar keuze inzetbaar voor bijvoorbeeld: extra verlof, extra salaris of bedrijfsfitness);
  • Filevrij naar ons kantoor in Wognum en altijd plek in onze parkeergarage.

Klaar om een dynamische rol te vervullen in facilitair beheer? Ga als Facilitair Medewerker in Wognum en versterk het hart van onze gemeente. Salaris tot €3.481. Solliciteer direct en we nemen snel contact met je op!

Wat ga je doen als Facilitair Medewerker?

Je maakt onderdeel uit van het team Juridische zaken, Inkoopadvies en Facilitaire Zaken. Dat valt onder de afdeling Bedrijfsvoering.

Jij hebt een breed scala aan verantwoordelijkheden die gericht zijn op het faciliteren van een soepele werkomgeving voor zowel medewerkers als bezoekers.

  • Je begroet en assisteert bezoekers, beantwoord vragen en verstrekt informatie;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers binnen de organisatie; en biedt ondersteuning met betrekking tot facilitaire aangelegenheden;
  • Je assisteert bij het voorbereiden van vergaderingen en bijeenkomsten door ervoor te zorgen dat vergaderruimten klaar zijn voor gebruik, inclusief het opzetten van benodigde apparatuur en materialen;
  • Je onderhoudt de voorraden in de pantry’s, zoals koffie en thee;
  • Je voert licht administratieve taken uit, zoals bestellingen plaatsen en pakbonnen controleren;
  • Je verzorgt de afwas en algemene opruimwerkzaamheden om er voor te zorgen dat de gemeentelijke faciliteiten schoon en opgeruimd blijven;
  • Je biedt ondersteuning tijdens avondvergaderingen, waaronder die van de raad, commissies en andere bijeenkomsten.

Wat wij bieden

Als Facilitair Medewerker kom je te werken in een gezellig team bij onze mooie gemeente. Een hele leuke en afwisselende baan waarbij geen dag hetzelfde is!

Afhankelijk van opleiding en ervaring ontvang je een aanbieding gebaseerd op aanloopschaal 5 of functieschaal 6. Dat is een salaris van maximaal € 3.481,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek.

Ook mag je rekenen op een uitstekend secundair arbeidsvoorwaardenpakket zoals:

  • Goede opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Opname in het ABP pensioenfonds;
  • Een individueel keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% bovenop jouw salaris. Je kunt dit naar keuze inzetten voor bijvoorbeeld: extra verlof, extra salaris of bedrijfsfitness;
  • Filevrij naar ons kantoor in Wognum en altijd plek in onze parkeergarage.

Wat wij vragen

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Je ben flexibel inzetbaar, inclusief avonduren (afstemming over avonduren vindt plaats in overleg). Werkdagen zijn deels vast en deels flexibel (bij ziekte of vakantie);
  • Je kan goed omgaan met klachten;
  • Je hebt een natuurlijke gastvrijheid, waarbij je gasten vriendelijk te woord staat en een gastvrije sfeer weet te creëren;
  • Goede communicatieve vaardigheden, je kan goed overleggen en neemt geen beslissingen zonder het te bespreken met het team.

Waar ga je werken?

Gemeente Medemblik is volop in beweging en werkt hard aan de gezonde toekomst voor alle inwoners. Om die groei en ambitieuze doelen te kunnen blijven realiseren is dringend uitbreiding nodig.

We zijn een actieve en ondernemende landelijke Noord-Hollandse gemeente met 17 kernen en ruim 45.000 inwoners. Gezond wonen, werken en recreëren zijn voor ons belangrijke speerpunten. We werken primair vanuit mogelijkheden en ondersteunen diverse initiatieven van onze inwoners, verenigingen en bedrijven.

Samen met onze inwoners, maatschappelijke partijen, ondernemers, de raad, het college en de West-Friese regiogemeenten werken we enthousiast aan een vitale én leefbare gemeente.

Enthousiast? Solliciteer dan op de vacature van Klantenservice Medewerker in Woerden via het formulier hieronder.

Solliciteer hieronder